Saturday, November 18, 2006

我以为

我以为
歌手/乐队:李圣杰
编配者(转载来源):my3650kon (提供)
-------------------------------------------------------------------------------

D G
痛是什么感觉
AM EM
是像大海却不言
EM F D
心被你一片一片撕响爱不肯睡了
D G
是谁让你转变
D EM
不再留恋我的体贴
AM F
你用背叛告别从前
F G
我只想对你更好不埋怨
c g
我以为爱是痛苦的滋味让我宽容地疲惫
am em
幸福会给我抚慰
F c
心疼你的泪水
f G
原谅你的不对
F G
只求交心不渴求完美
C
我以为爱是痛苦的滋味
G F EM
你会让我不后悔这样把你宝贝
AM C
但你却教会我了爱你可悲
F G C
爱不在了做什么都枉费

1 comment:

Anonymous said...

you're in point of fact a good webmaster. The web site loading speed is amazing. It sort of feels that you're doing any distinctive trick.
In addition, The contents are masterwork. you've performed a great task in this matter!

my web site - activex controls download